3-D SINIFI GÖRSEL ALGI DERSİNDE ÖĞRENCİLERİM SHAPE BY SHAPE İLE FARKLI BİR TANGRAM ÇALIŞMASI YAPTI
Bağlantıyı al
Facebook
X
Pinterest
E-posta
Diğer Uygulamalar
Shape by Shape ile Eğlenceli Tangram Çalışması
Şekillerin amacı her bir görev
kartındaki görüntünün aynısını oluşturacak şekilde parçaları birleştirmektir.
Parçaların şekilleri geometrik Tangram parçalarına benzer. Oyun azmetmeyi ve
uzaysal düşünme becerisini geliştiren harika bir eğitim materyali
Ortaokuldayken, sınıf arkadaşlarımdan birisiyle ciddi bir tartışmaya girmiştim. Sebebini şimdi hatırlamıyorum ama o gün öğrendiğim dersi hayatım boyunca unutmadım. Tartıştığım kişinin haksız olduğundan, kendiminse haklı olduğumdan o kadar emindim ki… Tabi karşımdaki de tam tersini düşünüyordu… O an öğretmenimiz bize çok önemli bir ders vermeye karar verdi. Bizi sınıfın önüne çıkardı ve beni masanın bir tarafına; onu da diğer tarafına yerleştirdi. Masanın ortasında büyük yuvarlak bir nesne vardı. Siyah olduğunu net bir şekilde görebiliyordum. Ancak öğretmen çocuğa nesnenin rengini sorduğunda “beyaz” diye cevap verdi. O kadar şaşırmıştım ki, çünkü nesne resmen siyahtı. Bu sefer aramızda nesnenin rengiyle ilgili bir tartışma başladı. Bunun üzerine öğretmen yerlerimizi değiştirdi ve şimdi de nesnenin rengini benim söylememi istedi. “Beyaz” demek zorundaydım; çünkü belli ki nesnenin beyaz ve siyah olmak üzere iki tarafı da farklı renkteydi. Öğretmenimiz o gün bana öne...
AVZEP'li Öğrencilerimiz alanında uzman öğretmenlerle ders etkinliklerini yaparken İstanbul Kalkınma Ajansı Teftiş kurulu çalışmaları, Kalkınma Ajansı İçin istihdam edilen laboratuvarlarda incelemelerde bulundu. Öğrencilerle detaylı değerlendirmeler yaparak yapılan güzel hizmetler karşısında teşekkürlerini iletti.
14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle 2. sınıf öğrencilerimiz Esenyurt Devlet Hastanesi Başhekimi Aziz OCAKOĞLU ’nu makamında ziyaret ederek bütün sağlık çalışanları ve doktorlar adına Tıp bayramlarını tebrik ettiler. Ziyaret esnasında 2. sınıf öğrencilerimiz hazırlamış oldukları “Sağlık ve doktor” konulu hikâyelerini hastane başhekimi ile paylaşımda bulundular. Bütün içtenliği ile öğrencilerin hikâyelerini tek tek dinleyen ve öğrencilerle duygularını paylaşan başhekim, bu güzel çalışmalarından dolayı öğrencileri tebrik etti. Öğrencilerimizin Başhekime sordukları sorular bazen başhekimi tebessüm ettirse de soruların bazılarını cevaplamada zorlandığını söylemekten geri kalmadı. Öğrencilerimizin yönelttiği sorulardan bazıları; · Cildiye hastalarından kan alıyor musunuz? · Siz nasıl hekim oldunuz? · ...
Yorumlar